Μετά τον Σπυράκο Γεωργιάδη ήταν η σειρά της Βούλτεψη.

 Για να μπαίνουν τα πράγματα στη θέση τους.


Η κόντρα στη Βουλή όπως τη βρήκαμε στο makedonia-is-greece.blogspot.gr

Αντιγράφω λοιπόν από τη συγκεκριμένη ανάρτηση.


Ενδεικτικό της φορτισμένης ατμόσφαιρας είναι και το γεγονός ότι η Σοφία Βούλτεψη λίγο αργότερα ξέσπασε σε κλάματα στο καφενείο τη Βουλής.


    Σοφία Βούλτεψη: «Βρε Τέρενς είμαστε κι εμείς εδώ. Πως κάνετε έτσι;»

    Ραχήλ Μακρή: «Τι λες μωρή που είστε κι εσείς εδώ.»
    Σοφία Βούλτεψη: «Εγώ εδώ είμαι και με ξέρουν όλοι Εσύ που μεγάλωσες;»
    Ραχήλ Μακρή: «Εγώ μεγάλωσα στη Σαλονίκη. Εσύ ξέρουμε που και πως μεγάλωσες και..
    ποιος ήταν ο πατέρας σου;»
    Βούλτεψη: «Ποιος ήταν ο πατέρας μου;»
    Ραχήλ Μακρή: « Άμα δεν τον ξέρεις θα στον μάθω εγώ ποιος ήταν.»
    Σοφία Βούλτεψη: «Αει σιχτίρ ρε παλιοτσόκαρο»

Πρέπει όμως να λέγονται όπως είναι τα γεγονότα και όχι όπως μας βολεύουν. 

Όλα τα υπόλοιπα σχόλια που γράφονται στα blogs ανατρέπονται από τις δηλώσεις της κ. Μακρή.

Δεν μου μοιάζει για κορίτσι
που το βάζει στα πόδια όπως γράφεται στα blogs.
Βούλτεψη Μακρή