Λέει σ’ αυτόν ο Ιησούς: «Βόσκε τα πρόβατά μου.


Επειδή κάποιοι με έχουν παραπρήξει για να κόψω το μπεεεεεεεεεέ


Ιωαν 12.23
ὁ δὲ ᾿Ιησοῦς ἀπεκρίνατο αὐτοῖς λέγων· ἐλήλυθεν ἡ ὥρα ἵνα δοξασθῇ ὁ υἱὸς τοῦ ἀνθρώπου.
Τότε ο Ιησούς τούς αποκρίνεται λέγοντας: Έχει έρθει η ώρα να δοξαστεί ο Υιός του ανθρώπου.
Ιωαν 12.24
ἀμὴν ἀμὴν λέγω ὑμῖν, ἐὰν μὴ ὁ κόκκος τοῦ σίτου πεσὼν εἰς τὴν γῆν ἀποθάνῃ, αὐτὸς μόνος μένει· ἐὰν δὲ ἀποθάνῃ, πολὺν καρπὸν φέρει.
Αλήθεια, αλήθεια σας λέω, αν δεν πεθάνει ο κόκκος του σίτου όταν πέσει στη γη, αυτός μόνος μένει. Αν όμως πεθάνει, φέρει πολύ καρπό.
Ιερώνυμος: Δεν γίνεται τη μια ημέρα ο λαός να ψηφίζει και την άλλη να επαναστατεί
αλλά
οι "Άγιοι Πατέρες" μπορούν ......

Ματθ 23.9 καὶ πατέρα μὴ καλέσητε ὑμῶν ἐπὶ τῆς γῆς· εἷς γάρ ἐστιν ὁ πατήρ ὑμῶν, ὁ ἐν τοῖς οὐρανοῖς.
Και “πατέρα” σας μην καλέσετε κάποιον πάνω στη γη, γιατί ένας είναι ο δικός σας ο Πατέρας, ο ουράνιος.


Άντε τώρα για κανένα βαρελάκι



και μην ξεχνάτε και τον οβολό σας γιατί ο 
Άνθιμος θα κλείσει το γηροκομείο αν του ζητήσουν ΕΝΦΙΑ
και μπορεί να σταματήσει να σας ...
Ιωαν 21.17 λέγει αὐτῷ τὸ τρίτον· Σίμων ᾿Ιωνᾶ, φιλεῖς με; ἐλυπήθη ὁ Πέτρος ὅτι εἶπεν αὐτῷ τὸ τρίτον, φιλεῖς με, καὶ εἶπεν αὐτῷ· Κύριε, σὺ πάντα οἶδας, σὺ γινώσκεις ὅτι φιλῶ σε. λέγει αὐτῷ ὁ ᾿Ιησοῦς· βόσκε τὰ πρόβατά μου.

Λέει σ’ αυτόν για τρίτη φορά: «Σίμωνα, γιε του Ιωάννη, είσαι φίλος μου;» Λυπήθηκε ο Πέτρος, επειδή του είπε για τρίτη φορά: «Είσαι φίλος μου;» Και του απαντά: «Κύριε, τα πάντα εσύ ξέρεις, εσύ γνωρίζεις ότι είμαι φίλος σου». Λέει σ’ αυτόν ο Ιησούς: «Βόσκε τα πρόβατά μου. 

Βέβαια το κόβω για κομματάκι δύσκολο ... τόσο το να 
σταματήσετε να τρώτε το κουτόχορτο των "πατέρων", όσο και το να αρχίσετε να αντιλαμβάνεστε πόσο ξεκάθαρα Σας προειδοποίησε για τα πάντα.
Μέχρι και τα "θηρία" Σας περιέγραψε μέσα στην Αποκάλυψη ...

αλλά εσείς μπεεεεεεεεεέ προβατάκια μου.


Άνθιμος ΕΝΦΙΑ Ιερώνυμος